22 gener 2014

Durant les Festes de Sant Macari de Moja es recapten 600 euros per AMPERT

El president de l’entitat, Joan Rios, agraïa diumenge al Local Nou el gest solidari del poble

Les Festes de Sant Macari de Moja també han tingut aquest 2014 contingut solidari i han donat suport a AMPERT. En diferents moments de les festes, s’han recollit aportacions econòmiques per a AMPERT. Sumant els diners recollits en la matinal infantil i juvenil de dissabte, els donatius per les entrades del concert de diumenge a la tarda, així com una aportació afegida del taller de cocteleria de divendres, la quantitat final que es destina a AMPERT provinent de les Festes de Sant Macari és de 600 euros. Joan Rios, president d’AMPERT, va seguir diumenge a la tarda el concert de Sant Macari que oferien alumnes de l’Escola Municipal de Música de Vilafranca.

En acabar l’actuació va adreçar al públic paraules d’agraïment per les seves aportacions. Rios, en declaracions a Canal 20-Ràdio Olèrdola, recordava que els diners es dediquen a finançar el transport dels pacients que reben radioteràpia. El president d’AMPERT també feia notar el decidit compromís de l’Ajuntament d’Olèrdola amb la seva entitat. I és que des de fa tres anys, el d’Olèrdola és l’únic ajuntament que és soci d’AMPERT.

Festivals benèfics en suport a AMPERT s’han fet a Vilafranca, però l’actuació musical de diumenge era la primera d’aquest tipus que se celebrava fora de la capital de l’Alt Penedès. El president d’AMPERT també explicava que, més enllà del servei que ofereixen de transport, l’activitat d’AMPERT també ha facilitat que es creessin grups d’ajuda mútua i de suport entre pacients que pateixen la malaltia.

Escolta l’entrevista a Joan Rios, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí.